Zamieszczone przez piotrek_gdy
1.6 sr bierze olej 1 l na 1000km co robić ?
Zwiń
X
-
Przy tak małym przebiegu to zbyt dużo mam w swoim ten sam silnik i przebieg 10 x większy i olej starcza od zmiany do zmiany. Na początek zmienił bym pierścienieILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
1. Sprawdź czy nie ma wycieków - jesli po normalnej jeździe czysto pod autem to zobacz jeszcze przy simeringu przy rozrządzie - mi tam trochę ucieka jak auto jest na wyższych obrotach
2. jaki rocznik auta (skoro AKL to raczej nie 2-3 letni) ? jesteś pewny że tylko 23k km? Czy auto twoje od nowości czy też kupiłeś używkę? od początku tak wcinał czy od jakiegoś momentu?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maciejrutkowskiwitam moja octawia 1.6 sr robi 1200km z polski so szwajcari i znika mi litroleju z silnika co z tym zrobić ? mam teraz 23000 tyś na zegarze 1.6 srO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
auto ma oryginalny przebieg rocznik 2000 zaczeło się branie oleju po trasach w alpach i jest coraz gorzej teraz to już ponad litr na 1200km sprawdzam po przejechaniu trasy i znika coraz więcej wycieków zero i nie dymi minimalnie rano przy odpalaniu ale nie na niebiesko dlatego mam wątpliwości co robic dalej remont czy inne auto młodsze
Komentarz
-
-
z opisu wynika że coś mogło sie rozszczelnić... - możliwe że jak dałeś mu po garach to jakieś uszczelnienia zaczeły puszczać
ja na twoim miejscu po dokładnym przejrzeniu auta ( po mojemu zgodnie z opisem musiało się coś rozszczelnić - i to raczej jakieś uszczenienie - odkręcałeś wszystkie osłony?)
rozważyłbym zmianę na półsytetyk - jest to gęstszy olej - co daje szansę na to że nie bedzie tak spierniczał jak pełny syntetyk
Komentarz
-
-
ja mam półsyntetyk max-life 10w40
silnik jest suchy i pod spodem i na górze więc gubienie oleju odpada i jeszcze jena sprawa płyn chłodniczy też znika mniej niż olej ale ubywa jakieś 0.2l na 1000km i nie dostaje się do oleju wycieków też nie widzę a zaczęło się to dziać po przekroczeniu 200tyś km
[ Dodano: Sro 18 Kwi, 12 15:32 ]
A i ogólnie auto robi się mułowate i pali sporo był na vagu ale nic nie pokazało żadnych błędów nic
Komentarz
-
-
Mam taki sam silnik i tez brało mi przy normalnej jezdzie koło 1 l oleju/tys km, nie było wycieków , tylko troche dymił. Wymieniłem wszystkie uszczelniacze , uszczelke pod głowicą ,głowica była planowana, wymienione pierscienie (łącznie koło 1 tys zł) , problem znikł. Zrobiłem ok 10 tys km od remontu i niespodzianka , pękł mi tłok. Obecnie auto stoi u mechanika i czeka na przeszczep silnika. Z tego prosty wniosek : przy SR-ach lepiej sie nie bawić w remonty tylko szukac drugiego silnika.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez luki1304Mam taki sam silnik i tez brało mi przy normalnej jezdzie koło 1 l oleju/tys km, nie było wycieków , tylko troche dymił. Wymieniłem wszystkie uszczelniacze , uszczelke pod głowicą ,głowica była planowana, wymienione pierscienie (łącznie koło 1 tys zł) , problem znikł. Zrobiłem ok 10 tys km od remontu i niespodzianka , pękł mi tłok. Obecnie auto stoi u mechanika i czeka na przeszczep silnika. Z tego prosty wniosek : przy SR-ach lepiej sie nie bawić w remonty tylko szukac drugiego silnika.
Kolejne koszty :P
Trzeba oddać głowice do naprawde dobrego warsztatu- partaczy jest sporo na rynku i wszystko porządnie poskładać na dobrych cześciach- zalac olej zrobic 2-3 tyś km wymienić olej na jakis porządny i cieszyć sie jazdą bez problemów związanych u ubytkami.
Jeśli chodzi o Alpy- silnik dostal mocno w palnik - lałeś jakiś olej który sie nie spisał w tamtym klimacie pierścionki i uszczelniacze sie zgrzaly i oto efektOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz